هتل های 3 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل یورو پلازا استانبول

هتل 3 ستاره یوروپلازا در استانبول واقع شده است که در کنار میدان تقسیم است.این هتل با کمی فاصله از خیابان استقلال میتواند بهترین انتخاب باشد برای کسانی که بیشتر میخواهند در میدان تقسیم یا خیابان استقلال باشند. رو به روی هتل یک کوچه است که از طریق آن و با ۲۰۰ قدم درست وسط خیابان استقلال خواهید بود. مرکز خرید و خورد و خوراک و گشت تا نیمه شب از امکانات هتل یورو پلازا برای مسافران تور استانبول میباشد. به دلیل نزدیک بودن هتل یورو پلازا به میدان تقسیم، دسترسی به اتوبوس و مترو نیز بسیار آسان است.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

هتل یورو پلازا تمیز و آرام است. طبقات بالا بهتر هستند مخصوصا اگر رو به آب باشند.  طبقه چهارم به پایین رو به خیابان هتل زیر پل و در مجاورت پل قرار میگیرد و زیاد برای مسافران تور استانبول مناسب نیست.کارکنان هتل یورو پلازا بسیار مهربان هستند. صبحانه تنوع بسیار زیادی دارد. یک استخر کوچک ولی رو به آفتاب همراه با محل آفتاب گیری مجزا دارد. استخر سرپوشیده هم به صورت جداگانه وجود دارد.اتاق ها هر روز تمیز میشوند, یخچال و تلویزیون موجود است.برخی کارمندان فارسی بلد هستند که برای راهنمایی و کمک امتیاز ویژه ای حساب میشود چون اکثرا ترک ها انگلیسی بلد نیستند.

هتل یورو پلازا استانبول با وجود نزدیکی به خیابان استقلال کاملا خلوت و آرام است. اتاق ها بسیار بزرگ هستند همراه با کمدهای بزرگ و صندوق امانات داخل خود اتاق ها موجود است. در نشیمن وای فای هم برای مسافران تور استانبول قابل استفاده است.هتل یورو پلازا استانبول دارای ۱۶۰ اتاق میباشد که ۱۱۷  اتاق استاندارد و ۴۰ اتاق ویژه و وی ای پی و ۳ سوئیت در ان واقع شده است.تمامی اتاقها مجهز به تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس ۲۴ ساعته اتاق ، وان حمام، سشوار، خط تلفن مستقیم بین المللی و…  برای مسافران تور استانبول میباشد.


هتل متروپلی استانبول

هتل ۳ ستاره متروپلی استانبول در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته که در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی این شهر می باشد .هتل متروپلی فاصله نزدیکی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای گردشگران و توریست های تور استانبول فوق العاده می باشد ,زیرا مکان های دیدنی در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می باشد.

امکانات هتل متروپلی استانبول:

هتل METROPOLI دارای ۴۰ اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان در اتاق برای مسافران تور استانبول می باشد.هتل متروپلی استانبول خدماتی دیگری چون:وای فای رایگان در هتل و کارکنان و خدمه هتل با چند زبان و همچنین سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول دارد.

رستوران هتل هم با ظرفیت ۷۵ نفری که همراه با چشم اندازی زیبا می باشد ,در رستوران هتل متروپلی غذاهایی خوشمزه ای از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار که خدمات رستوران هم ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول می باشد.بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.نکات قابل توجه که باید در هتل رعایت کرد این می باشد که :ساعت پذیرش: از ۱٫۳۰ ظهر و ساعت خروج: تا ۱۰٫۳۰ ظهر و همچنین هیچ ظرفیتی برای تخت اضافه جهت استفاده‌ی کودکان ندارد,امکان ورود حیوانات خانگی نیز به این هتل برای مسافران تور استانبول موجود نیست.


هتل سیرین گلد استانبول

هتل سه ستاره سیرین گلد در استانبول ترکیه واقع شده است .این هتل در منطقه کوم کاپی واقع شده است.هتل سیرین گلد فقط ۴۰۰ متر تا فرودگاه Yenikapi Ferry قرار دارد.این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

این هتل به صورت ۲۴ ساعته سرویس دهی میدهد.همچنین در محیط هتل شما میتوانید به اینترنت پرسرعت وای فای دسترسی داشته باشید.پارکینگ اختصاصی هتل نیز وجود دارد که شما میتوانید وسیله نقلیه تان را آنجا بگذارید.این هتل دارای اتاقی است که در آن صدایی از بیرون به داخل یا از داخل به بیرون نمیرود و در ان یک تلوزیون ال سی دی نیز در ان وجود دارد.یه کولر ایر کندیشنر و همراه با مینی بار رایگان نیز در اتاقتان وجود دارد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

در اتاق شما سرویس بهداشتی شخصی وجود دارد که شامل دستشویی و حمام میشود.در حمام های تمامی اتاق ها یک مو خشک کن نیز وجود دارد.رستوران و درینکینگ بار به صورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته باز است.در این هتل غذای ماهی های آن خیلی خوشمزه است.همچنین ماهی ها هم تازه هستند.هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافران تور استانبول می باشد.

هتل سیرین گلد فقط ۱٫۴ کیلومتر تا با مسجد بلو،۱٫۷ کیلومتر تا حاجی سوفیا و ۲ کیلومتر تا مکان توپ کاپی فاصله دارد.همچنین ایر پورت آتاترک تا با هتل ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور کیش اردیبهشت 95





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: